Pierwsze koty...

Moje pierwsze doświadczenie jako rękodzielnika-sprzedawcy, już za mną.
W przygotowaniach niezmordowanie pomagała  Figa...

Bardzo, bardzo z naciskiem na bardzo, chcę podziękować wszystkim, którzy w sobotę i niedzielę odwiedzili kramik Kreatywnych okularów na Targowisku Próżności w bielskim BWA! Dzięki za wszystkie miłe słowa pod adresem mojej twórczości. Mam nadzieję, że wszyscy nabywcy moich debiutanckich wyrobów, będą z nich długo zadowoleni.
 Dziękuję organizatorom za stworzenie wspaniałych warunków do interesujących spotkań, zadziwień i zachwytów nad kreatywnością prezentowanych pomysłów!
Za wyrozumiałość, wsparcie i anielską cierpliwość kłaniam się nisko Tomkowi i Michalinie, a za pomoc - pewnej uroczej Katarzynie.

W najbliższą niedzielę zapraszam do Kubiszówki na Świąteczny Festiwal Dobroci. Będę tam ja i moja ukochana wiklina!






Brak komentarzy: